اینجا فرداست!

آف بوک با چشم انداز بهینه سازی ارتباط میان کاربران و کسب و کارها در فضای دیجیتال ایران و ماموریت نمایش برند شما به مشتریان آینده وارد آوردگاه رسانه های دیجتال ایران شده است تا در همراهی با تجربه های صاحبان کالا و خدمات به رونق کسب و کارها یاری رساند. برای این منظور ما به ترکیبی از علوم انسانی، هنر و تجارت الکترونیک دست زده ایم. ما اعتقاد داریم که فضای اینترنت در ایران، بهترین، پربازده ترین و ارزان ترین بستر آگاهی رساندن به مخاطبان است. ما عمیقا باور داریم که امکاناتی نوین برای تعاملات انسانی و گسترش کسب و کارهای گوناگون به وجود آمده است. تجربه ما نشان داده که شرکت های ایرانی نیز می توانند از این امکانات بهره های فراوانی ببرند. تغییرات مثبتی که در میزان فروش مشتری های ما ایجاد شده نشان می دهند که نباید این فرصت را به هر قیمتی از دست داد. آفبوک با استفاده از روشی منحصر بفرد اقدام به جذب مشتریان جدید و تضمین‌شده برای کسب‌و‌کار شما می‌کند. شما در این روش برای معرفی کسب‌ وکار خود نه تنها هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید، بلکه درآمدی نیز از همکاری با آفبوک و حضور مشتریان جدید کسب می‌کنید. فرایند کاری آف بوک، فرایندی ساده و عاری از هر نوع پیچیدگیست. در این روش پس از توافقات اولیه، کارشناسان بازاریابی ما با کمک شما بسته‌ای پیشنهادی از کالا یا خدمات‌تان را برای فروش انتخاب می‌کنند. این بسته پیشنهادی برای مدت معینی روی سایت آف بوک قرار می‌گیرد و همزمان به ده‌ها هزار مشترک آف بوک ارسال می‌شود. آن‌چه این بسته را متمایز می‌کند، تخفیف قابل ملاحظه‌ای است که خریداران از آن بهره‌ می‌برند. در عین حال، کارشناسان بازاریابی ما این بسته پیشنهادی را به‌گونه‌ای طراحی می‌کنند که برای شما سودآور باشد. مشترکین آف بوک با مشاهده پیشنهاد شما، آن را خریداری کرده و در بازه زمانی تعیین‌شده جهت استفاده از آن به شما مراجعه خواهند کرد. تجربه به­یاد ماندنی خریداران آف بوک از خدمات مطلوب شما، آنها را به مشتریان دائمی شما تبدیل خواهد کرد و کسب‌و‌کارتان را رونق می‌بخشد. همچنین این همهمه تبلیغاتی تا ماه‌ها بعد همچنان اثر خود را در جذب مشتریان خواهد داشت.

با اعلام مشخصات و زمینه فعالیت خود از طریق ارسال ایمیل به آدرس info@offbook.ir و یا تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۲۲۶۹۷۹۷۴ در اولین فرصت مشاور بازاریابی آفبوک با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم جهت تنظیم پیشنهاد شما و ارائه آن در بین آفبوک های دیگر را انجام می دهد.

فراموش نکنیم پایه و اساس این سیستم تفکر برنده – برنده است، به این شکل سود طرفین به هم گره خورده و موفقیت هر یک باعث رشد دیگری میشود و این سرمایه اعتماد متقابل آفبوک و شماست.

مرکز تماس: ۰۲۱۲۲۶۹۷۹۷۴

آدرس ایمیل: info@offbook.ir